Mer snö... de tar nog aldrig slut :)

min teori.. de snöar så mycke nu bara för att vi ska ta igen de som vi inte fick de andra vintrarna :)
ärligt talat så gillar ja de..ja e nog den ända me :D

Men nåt som ja inte ser fram emot e väl när de ska bort.. fan va slask!! å e de nåt ja hatar me vintern så e de slask iaf.. blä. då känns de som de kvittar va man har på sig man e likt förbannat blöt ända upp till knäna.. :p
sen tycker ja heller inte om att de blåser, de kan kvitta.

Tror ja känner lite rörelser i magen nu.. lr så e de gaser..hahaha svårt å veta.

Ida fyller min lillebror cristian 13 år!!! lr va de 12.. hm.. ne då.. de e 13 :) så ida ska vi hem till mamma ja å fjant å fira honom, då kommer vi även få träffa storebror som igår kom hem från sin 2 månaders långa semester i chile.. avundsjuk som faan e ja. Men gu va kul att han e hemma igen, han har vart saknad måste ja säga.

Sen får vi se va de blir me min träning.. men de känns som ja skippar den idag.

Ne de e inte gaser :D fan va kul :)

Nu ska ja nog ge mig.. ska äta lunch innan ja börjar dra mig ner mot stationen för å ta bussen.. måste in till stan å köpa pressent me.. alltid ute i sista stund.. :p

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, gud vad mysigt att känna bebisrörelser i magen! :D Det vill jag också göra. Puss.

2010-02-19 @ 22:22:41
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Pia

Va mysigt.. tyckte ju själv att det här pyret sparkade så svagt jämför med meja, men det visade ju sig att det inte var så konstigt iaf ;-) Men i morse kände jag mycket :)

2010-02-20 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0