Då va de helg igen då..

I tisdas jobbade ja kvällen å innan de försökte ja plocka lite efter helgen som vart... nico skicka ja till dagis.. å då gick de lite smidigare å städa.. fast ja blev ju inte klar.. blir aldrg de tror ja.. vart iaf ingen träning för mig för mitt ben va inte bra. lite gött va de ju å inta behöva va hemma kl 23:30

Onsda å igår jobbade ja dagen.. dagarna såg typ lika ut.. lämna fjant hos syrran kl 06 på morron å sen iväg å jobba.. kom hem, hämta fjant å laga mat.. sätta på en film så nico kunde va lilte lugn ett tag å sova lite.. helt slut efter jobbet.. sen mysa lite me lillen på kvällen å käka mackor.. skulle ha tränat egentligen igår efter jobbe för ja ska va me på tjejvasan e de tänkt.. men ja va ju som sagt helt slur så de vart ingen träning.. sen e ja inte helt bra i benet än.. men ja tänkte försöka träna ida.. får se hur de går.

Nico åker till farmor å farfar för imorn jobbar ja dagen å då passar de inte me bussar å sånt skit så de hämtar han redan ida.. kl 16 för ja ska hinna packa å ner till stan å ta bussen.. dom e så snälla å nico älskar å vara där :)

Nu ska ja fixa lite käk å sen ska ja ner till stan å träffa spanky en sväng, va ett tag sen nu å ja har saknat den bruden så de ska bli kul å ses lite:)

ha en bra dag!! bye

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart har du köpt den? Har letat efter dessa gubbar men aldrig hittat nån..



Kram

2009-09-25 @ 18:02:03
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag jobbar naturligtvis kväll på torsdag så jag kan inte följa med. :( Så jävla typiskt.

2009-09-28 @ 12:46:39
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Hej vännen.



Jag vet. Jag vet att NI bryr er. Det har jag aldrig tvivlat på. Men du vet också hur jag är, jag vill inte belasta er och dessutom tycker jag att det är jobbigt att prata om jobbiga saker så jag vill inte. Det var egentligen mest Jonas som jag syftade på i inlägget. Han är svår att prata med ibland. Fast vi skulle verkligen behöva rensa luften emellanåt.



Jag blev jätteglad och rörd över din kommentar och började böla på nytt när jag läste den. Tack för att du finns och för att du är min vän. Du är underbar. Och jag älskar dig också. Som fan. Puss!

2009-10-04 @ 11:57:25
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Vad var det som hade varit kul menar du? :P Du skrev aldrig det. Om vi allihop var lediga?



Jo, vi jobbar för en gångs skull samma helger! Otroligt nog. Jag jobbar också varannan. Men jag jobbar en extra helg utöver schemat denna helgen. En riktig skithelg dessutom med delad tur imorgon och sju till fem på söndag. :/



Tack! Känns skitskönt att vara klar med kursen faktiskt. Bara en kurs kvar nu förutom de valbara kurserna som ska vara på 200 poäng så nu närmar det sig!

Ha en trevlig helg baby. Puss.

2009-10-16 @ 18:54:03
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Dags för en uppdatering nu gumman! ;)

2009-10-17 @ 22:49:12
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Jaså, var filmen kass? Då ska jag inte se den. Har hört flera som sagt att den inte var bra. Väntar fortfarande på en bloggupdate från dig gumman! ;) Pusspå.

2009-10-28 @ 21:56:59
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0