trist...

Något mindre kul har hänt.. fick höra för en stund sen att mormor gick brot ida.. :(
Att man inte känner mer än va man gör e väl kanske inte så konstigt.. efter vi flyttade till sverige (skulle fylla 5) har ja träffat mormor 3 gånger.. 3 gånger på 21 år e inte mycke så ja kände inte riktigt att ja kände henne. men visst e de tråkigt, fast ja tycker nog mest att de va de bästa för henne. Hon va ju så sjuk å levde inte alls ett bra liv. Man får ju hoppas hon har de bättre nu å att hon får träffa morfar där uppe..

haft ett snack till me r under veckan å ja känner bara att vi säger samma sak till varran varje gång. önskar han oxå kunde gå vidare.. lr iaf släppa mig. förstår att de e jobbigt för han, de e ju jobbigt för mig me. fast ja vet att vi inte funkar ihop längre så ja ångrar inte alls mitt beslut.
Ja hoppas bara inte att nico blir påverkad av detta. Å att vi kan va vänner å slutar tjafsa. om inte annat för lillens skull.

Nu till något roligare. För 3 år sen va vi på bodaborg för att fira L som fylde år å de va detta hon önskade sig. Nu på sönda e de sags igen! :) frågade c om han ville me iaf han va kvar då, men han ja nej direkt. Han tycker inte sånt e så kul (tråkmåns) :p  Ja å J har iaf redan gjort upp att vi måste va i samma lag.. nu har ja ju inte en mage som e i vägen (va gravid då) så denna gången behöver dom inte hålla i mig om vi går in i ett av de rummena som vi va in i då.. vi tänkte iaf att vi skulle ta den eftersom båda kom ihåg va man skulle göra :D vi kan nästan säga att vårat lag leder redan haha!
Får se bara hur ja löser detta me nico, Vi ska väl antagligen åka redan kl 10:00 å eftersom r ska ut dan innan så kan inte han komma å hämta nico. får se om mor min e på humör för å ha han hos sig över natten för ja kommer nog inte orka åka dit me han på morron.. :p

Planer för imorn: städa/tvätta klart här innan ja drar till mamma. sen får vi se om j lr spanky har lust att umgås.. ingen träning på kvällen för nico e inte helt frisk å då vill ja inte lämna han me nån annan. man vet ju aldrig. han kan ju bli sämre.

ne nu ska ja snart sova.. ska bara ta fram lite kyckling å sen ska ja ringa lite snabbt till c. han ju inte säga hejdå förut för hans pengar tog slut å då känns de ju inte riktigt som man avslutat samtalet.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad synd med din mormor. :( Hoppas hon har det bättre där hon är nu tillsammans med din morfar, fri från sjukdomar och krämpor.



Ses på söndag! Puss.

2009-11-10 @ 16:25:47
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Mr. X

Sure... ja e tråkmåns...

2009-11-14 @ 02:25:04
Postat av: Jenny

Jag kan rava mig bort till centrum nån dag.. Då har jag en anledning till att at mig ut i regnet =P. Hur jobbar du så man väljer rätt dag..



kram kram

2009-11-25 @ 12:23:05
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, jag behöver VERKLIGEN pengarna. Som det ser ut just nu så har Jonas typ en hundring eller två kvar varje månad när vi betalat alla räkningar plus lån så det är inte direkt fett med dineros här just nu. :/



Jag jobbar visserligen hela helgen men imorgon jobbar jag dagen, så självklart ska jag följa med! Har ni bestämt var det vankas käk än?



Däremot har jag blivit förkyld, jävla skit. :( Beroende på hur jag känner mig imorgon får vi se om jag hänger med ut eller inte efter middagen. Det går ju så dåligt med bussar till grums också och jag vet inte om det är någon annan som kommer ta bil tillbaka som man kan åka med. Bussarna går väl elva eller två bara?



Jag ska jobba delad tur på söndag men jag hade först tänkt att ta den där äckliga nattbussen hem ändå, men om det är så att jag blir mer förkyld eller får feber så måste jag nog avlägsna mig tidigare om jag ska orka jobba sön eftersom man typ inte är i grums förrän halv fyra. Men kommer gör jag ju iaf! :) Kramkram.

2009-11-27 @ 12:38:32
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0