kvällstädning, underbart :p

just skurat klart golven i hela lägenheten.. de e ju sjukt att man inte ska hinna me på dagarna bara för att den lilla springer runt å härjar.. :)

nu har ja vart ledig i 2 dagar å de har vart skönt.. men ja har ju inte vart hemma så mycket... igår gick ja å nico på stan.. vi gick å sa hej till L en sväng å hon sa att vi skulle komma tebax senare för hon skulle klippa M.. så de gjorde vi för henne hade ja inte sett på länge.

Fast innan vi gick tebax så passade ja å nico på å leka lite i parken å käka glass.. de va ju så fint ute då :)
Tror inte den glassen va bra för nico, han va sig inte riktigt lik när vi va till L sen igen.. han va helt galen, kanske hade han fått sick en liten sugarrush.. :p han skrek som en tok å han blev inte lugn efter han fått en kalle anka tidning att titta i lr när han fick leksaken som va me.. hade tänkt gå hem för att skona alla som va där från all skrik, men ja ville ju så gärna se när hon va klar me å styla M.. han lugna sig när han fick mat å under tiden hade L hunnit bli färdig. M blev jätte tjusig i sin nya frisyr :)

ja å nico satt kvar å prata lite me L för hon va själv, sen när vi kom hem tänkte ja att nico skulle bli lite trött efter ett bad.. fan han va speedad ända till 20:30 å han ville inte sova i sin säng.. han fick somna hos mig sen fick ja flytta över han till sin säng igen. Hade han inte vart så våldsam när han sov så skulle han få sova hos mig den natten.. men ja kan inte sova alls när han ligger brevid.. han både sloss å sparkas å börjar gnälla för att han inte får plats fast han tar upp mer än halva sängen själv den lilla, ja de e inte lätt. :)

Ida vaknade nico 06:20 å ja tänkte att så tidigt orkar ja inte alls gå upp... så ja gav han välling å hoppades på att han skulle somna om en stund, vi vaknade av att min mobil ringde 10:30...skönt me sovmorron :) de va nån som ville komma å kolla på lägenheten så vi gjorde upp en tid, kl 15:30 på torsda kommer dom.. inte så lätt å höra henne dock för nico skrek som en tok brevid mig, för han hade fått för sig att de va mormor som ringde å henne ville han ju prata me.. hade säker mycket viktiga saker att säga henne.. :)

efter luchen så hade nico lyckats stöka ner hela vardags rummet.. de låg ris typ överallt.. :p jobbigt, men ja orkade inte me de då. tog bara upp allt ris å sen gjorde ja oss klara för å gå ut.. vi åkte till mami å dit kom oxå syrran me lilla naomie :) vi stannade till 19 å när vi kom hem va nico så trött så de va bara å ge han välling, borsta tänterna å lägga han.. å han protesterade inte ens lite idag :)

skönt att ha städningen klar nu iaf eftersom dom ska kolla lägenheten på torda å innan de hinner ja ju inte städa för nu har ja ju 3 härliga jobb dagar framför mig :)  jo kanske att ja hunnit imorn efter ja lämnat fjant på dagis för ja drar inte före 13.. men ja tror ja ska kolla om dom har tid så ja kan lämna plasma då.. de va ett tag sen nu de. sen jobbar ja fm både torsda å fredag å på freda blir de utgång (igen) :) då ska vi fira M som fyller på sönda.. de ska bli kul :) å så på lörda ska ja på bröllopsfest, den e ja lite nervös över men ja vet inte varför, för de väl inte ja som ska va de.. :)  har heller inte kommit på va ja ska ha på mig.. kanske ska ta en klänning som ja har här men aldrig använt.. men den känns lite lång å de e ju inte säkert ja kommer i den heller.. de va ju ett tag sen ja provade den :p

Ser faktiskt fram emot å jobba imorn, va ett tag sen ja kände så. men ja tror de beror på att I.Ö e tebax från semestern :) de har kännts himla tomt utam henne...

ne nu ska ja nog krypa ner i sängen å kolla lite på tv innan ja somnar.

Ha de bra mina vänner

Kram Gaby

Kommentarer
Postat av: Sara

då ses vi en sväng imorrn så raring :) kramar!

2009-05-26 @ 23:18:15
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej söt! Gud vad du grejar och har saker på gång hela tiden! :)

Så du ska med på fredag? Kul! Då vill du vara med och äta också va? Måste veta vilka som ska vara med så jag vet hur många jag ska beställa till nämligen. :) Känns som det var toklängesen jag träffade dig nu. Saknar! :( Men vi ses på fredag iaf. Puss!

2009-05-26 @ 23:33:17
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Jag hade nästan räknat med dig men vågade inte riktigt ifall du inte ville ha mat. :P

Lizen hörde av sig igår. Jag återkommer ikväll nmed lite mer fakta om fredagen. Ha en bra dag på jobbet. Puss.

2009-05-27 @ 12:30:13
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Nu får du uppdatera bloggen med bilder från i fredags och naturligtvis från bröllopet också! ;)

Hoppas allt är bra med dig gumman. Puss!

2009-05-31 @ 19:18:37
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Tessan

Nej, det fick jag faktiskt inte, men direkt efter att jag hade doppat mig så skulle Wille äta så då slängde jag av mig dom blöta kalla kläderna. Nej, vi har ju inte spanat in det nya stället än, men jag tänkte vi skulle göra det snart. Såg Malins bilder och det ser skit snyggt ut! Men skriv gärna lite tider när du jobbar så kanske vi dyker upp nån dag :) Skriv gärna vilka som jobbar också :)

Med oss är det bara bra, och jag hoppas det är bra med er också?

Kramar

2009-06-04 @ 16:48:55
URL: http://lelvisen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oh ja :D bäst!

2009-06-11 @ 10:45:56
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej. sakna dej å några till på "vårruset" eller picknicken eller ...öööh ja vad detta nu var hahahah. Kräftskivan är ju så gott som inplanerad så man får hoppas på att vi ses där om inte annat. Hur är det med dej annars? Jag och M.f prata på att vi tyckte det var din tur snart igen att gå med magen i vädret :D



ha en bra dag !!!

2009-06-11 @ 10:58:56
URL: http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Milla

SKRIV i bloggen för hundan! ;P

2009-06-18 @ 21:44:09
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Annika A

Glad midsommar (om det nu finns någon kvar på denna blogg) hihi

2009-06-19 @ 11:04:54
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Milla

Aight. Jag förstår. :)

Glad midsommar sj'lv! Vad händer för dig, ska du till Norge? (Ja, du är väl förmodligen redan där i skrivande stund isf.) Vi får ses snart. Puss.

2009-06-19 @ 18:43:58
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0