ja e så dålig....

på å blogga... :p  skulle lagt in massa kort me förlänge sen nu.. tro mig de kommer nog aldrig hända.. ja har ingen ork till nått längre... vill bara att de ska vara över.. men va de nu e de vet ja inte.. om de e flytten i lokalen å min egen.. oron över ekonomin, va länge man har jobb kvar, hur de ska ordna sig me dagis för fjant, va de går för r i norge, min papi  :(   ja tänker ju på allt hela tiden.. men ja tror faktiskt inte att de e de som får mig å må som ja gör nu.. har varken ork lr lust att göra nått.. men de e klart ja gör de.. nån måste ju ta hand om fjant me.. å allt annat måste faktiskt oxå flyta på..

allt detta me j va oxå nått som fick mig å må piss...vilket inte e så konstigt kanske, men ja tror ja fortfarande e i chock... fast de e ju inte värst för mig.. åh stackars gumman..:(

de har vart 4 st å kollat på lägenheten me.. de e fan irriterande när man inte vet hur de går me de...
de va så kul sist de kom å kollade på lägenheten.. de va ett par ~ 45 säger vi.. å när de kom in sprang nico ut i hallen å hälsade å de va så kul för när han hälsade på kvinnan så lät de som han kände henne... Hej Siv!! (vi kallar henne de) skrek han.. å ja låvar, hade han kunnat prata tydligare så hade han sagt, De va länge sen! de lät ju nästan som de... haha

ida har ja vart ledig iaf.. om man nu kan säga så... hade faktiskt bara vart skönt å va hemma me... men de kanske ja får imorn.. om inte spanky lr nån vill leka såklart för då får ja ju faktiskt ta å pallra mig ut, så hade ja tänkt å ta mig en sväng till grums me.. men vi får se va ja orkar me imorn... ida iaf så har ja tvättat å städat... lagat mat å efter vi hade käkat lunch å tvätten va hämtad så gick ja o nico ut.. först va vi till banken å satte in pengarna till kondoliansen sen träffade vi mami å e på stan å efter vi gått runt på stan i typ 3 timmar åkte ja å e ut till bergvik å när vi hade vart där i 1 timma typ dök min andra lillasyster upp me sin lilla tös.. så vi tog en runda till.. träffade massa folk man kände.. alltid lika trevligt.. :) hm.. undrar om a.o fick tag på nån jacka... sen så avslutade vi iaf dagen me käk på mc å kl 20 va vi hemma igen.. nu ligger fjant å ja ska snart krypa ner ja me tror ja.. e ju helt slut, fast de va ju trevligt me å göra lite annat...

får se om ja börjar me nån ny bok ida.. läste ut den tråkiga imorse.. (En klass för sig) men de sista sidorna skummade ja faktiskt bara igenom.. så ja har väl inte läst ut den helt kanske.. men den va inte kul... hoppas de andra ja köpt e bättre..
ne nu somnar ja snart tror ja.. känner hur ögonlocken bara blir tyngre å tyngre..

Ha de bra mina vänner..
Kram gaby

Kommentarer
Postat av: ANNIKA O

Japp en jacka på stadium. Det var lika på carlings som alla andra affärer.

Fanns bara small kvar. Men den jag köpte får duga i år iallafall. Får vara ute i tid nästa år.

Kram

2009-05-21 @ 14:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0