uppdatering...

..de e ja dålig på när de gäller bloggen, fy på mig :)
men ja har faktiskt en ursäkt...ja har inget internet :p

Igår va ja på loppis me M å S å de va riktigt trevligt.. hitta 2 korgar som ja ska ha blommor i ite på balkongen å så köpte ja 2 plåtlådår, en tänkte ja ha lite omläggnings grejer i å den andra medicin..  i förra lägenhetn hade ja ju medskåp, men de har ja inte nu..
dagen gick ganska så drygt igår å ja å nico va helt slut efter att s å m hade dragit hem.. va jämt till syrran en liten sväng å sa hej å sen gick vi hem igen å åt mat.. nico badade å sen ville han sova... efter ja hade lagt han kollade ja på kl å insåg att den bara va 18:40 så tidigt har nico inte lagt sig sen han va typ en månad lr nått.. blev lite rädd att han skulle vakna runt 22 å ville leka... å gissa vem som vaknade då?!  men han ville bara ha välling å sen somnade han om igen.. piuh!

trodde han skulle va pigg imorse när ja väkte han men nej då....- vill ite dagis mamma! :) lilla gubben.. jobbigt å behöva väcka han 05:50 när ja jobbar fm. men de blir bättre bara ja får körkort. då får han iaf sova till 06:15 :)

ida jobbar ja dubbelt.. hoppas ja orkar upp imorn.. känner redan nu att ja e helt slut.. :p men nu e de inte länge kvar tills man får åka hem...yes!

ska snart ut å göra ett rycke igen så nu måste ja ge mig..

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ananas

Ahh, då var jag på fel ställe =) Ska komma ihåg vart det ligger =) Allt är bara finfint här =) Kram

2009-07-22 @ 19:58:26
URL: http://ananas.blogg..se/
Postat av: Malin

TACK för omtanken, och skoj att du vill dse mig inna n semestern och inte bara tycker det är skönt att jag håller mig borta, hihi... Förstår att du är trött vännen, pendla dessa dumma tider, och samtidigt ta hand om Nico!! Kämpa på! Kramiz M

2009-07-23 @ 11:09:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0