tillbaka på jobbet.

Första dagen idag å de började inte bra.. som ja misstänkte så han ja inte me bussen imorse... längre väg nu när de har barna på annat dagis under sommarn, detta får ja fixa på nått sätt... kan ju inte komma försent varje gång ja jobbar fm.. :p  de har iaf rulla på bra nu på morron fast de tog lite tid för mig innna ja gick ut.. kom ju på att ja inte hade min nyckel å hittade ingen extra.. den glömde ja telafon så ja fick gå tebax igen.. :)  men nu å fram till lunch e de ganska lugnt iaf.. får se om den andra gruppen vill ha lite hjälp sen kanske, de sa att de klarade sig nu iaf..

imorn e ja ledig igen å då ska ja väl ta de sista hemma.. har nån låda kvar å packa upp å sen ska ja ut på stan å kolla på ny soffa å nya matsalsmöbler.. kul :) så kommer vakmästaren å fixar lite me nåra småsaker som de hade sket i när de gjorde besiktningen.. varför kan man ju undra? de hade ju ändå en hel månad på sig å få de gjort... måste till ikea me å fixa lite grejjer.. har typ inga hyllor i mina garderober.. va tänkte dom då?? ska ja hänga upp alla mina lakan å handukar på galge me lr? jobbigt...

i helgen va ja ut me johannkie å M å de riktigt kul.. :) satt först hemma hos m å drack lite å spelade lite wii.. fick stryk i golf å tennis.. å så va de nått mer.. men de visste ja redan att ja skulle få för de suger ja på.. men ja gände han i bowling iaf :D så så mötte vi upp j på ankan å dit kom oxå gull som smet från svennsexan :).. hoppas inte hans vänner blev sur på han för han hellre ville festa me mig å j... :) De va en del ja kände där å de va bra musik hela kvällen.. lite jobbigt va de när man dansade.. folk överallt å M tyckte vi skulle in å trängas i mitten av klungan.. fan mina fötter asso.. ingen som tog hänsyn till nån kändes de som.. men man får väl skylla sig själv kanske när man tar på sig finskor å har tänkt å dansa hela kvällen.. :) trevligt va de iaf synd bara att inte lilla m orkade följa me...

nu måste ja nog ge mig.. ska fixa lite me medicin å sånt innan de e dags för lunchen här...

Ha de bra mina vänner.. bye!

Kommentarer
Postat av: Ananas

Kul med uppdatering på denna blogg :)

Tråkigt att det inte funka med Robert. Men ni löser det säkert galant. Hoppas allt är bra för övrigt. Hälsa alla på jobbet, även de gamla :) Kram

2009-07-06 @ 20:34:45
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0