svamp/blåbär

ja de va de ja skulle ut å plocka igår.. men de regnade ju som f*n igår så de vart inge me de..
Nico hjälpte mig å laga mat å råkade visst salta riset lite för mycke :p men de gick å äta ändå. han va lite smått jobbig igår så ja fick sysselsätta han me nått, därför fick han laga mat me mig, själv ville han diska men de blir ju så blött överallt då.. :)

ja glömde visst tala om igår att ja å A ska bli nyttigare. ska börja träna oftare å så ska vi sluta äta godis å annat gott..  Synd att ja inte har körkort bara för då hade ja kunnat åka hit å tränat me honom.. de e ju lite roligare när man tränar me nån. Men vi får peppa varran på avstånd :)  trodde faktiskt först ja skulle ge vika för detta me å sluta äta godis direkt, va himla sugen på chocklad när ja va in på affären efter jobbet. men ja köpte nyponsoppa istället :)  ja, vi får se va länge de går innan viker mig...

ida fyller storasyster år..28! grattis till henne!! fan va tiden går.. snart e ju ja 26..shit! :p 
E bjuden hem till henne ikväll på lite firande :) ska bara hinna fixa nått innan ja måste hämta nico på dagis. vet bara inte va ja ska köpa. Hon blev ju 2 barnsmamma nyligen så man kanske ska köpa nått som får henne å tänka på lite annat än familjelivet en stund.. men va skulle de va... ja vi får se va ja kommer på.  

vill att de ska vara mån nu me.. fast inte för att de e min sista lediga da, utan för att lönen kommer då :)  då blir de en tripp till ikea å lite andra ställen så ja kan få lite saker fixade å ja kan bli klar me lägenheten nån gång...

nu e de jobb som gäller igen, sen ska ja äta kebbab å ikväll ska ja träna som en tok för å få bort den igen :)
hm.. kanske inte ens får äta de nu om ja ska bli nyttigare.. fast han sa ju bara att de gällde godis å sånt.. å mat måste ja ju ha :)

bye bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag väntar oxå på lön... får ta en snål fylla ikväll ;) kramar!

2009-07-25 @ 10:00:32
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Tessan

Han växer som bara attan!

Haha, har redan blivit sentimental och börjat kolla på bilder när han var nyfödd.

haha..

Allt är bara bra med oss, och med er också hoppas jag?

Kramar

2009-07-28 @ 11:02:20
URL: http://lelvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0