Stackars tant som skulle ducha...

fick fel info på min lapp imorse så hon som ja skulle hjälpa me duchen idag hade duchat igår... rätt tant fick asso vänta ganska länge.. å ida va ja inge sugen på å rulla hår så de blev inge bra alls.. tur att hon inte går ut så mycke så de kanske inte e nån som lägger märke till frisyren.. :)

Ida ska ja kolla på soffa igen.. hittar ingen som ja vill ha ju.. r kommer oxå hem ida å ja vet inte hur han tänkt göra me nico.. blir ja barnledig from ikväll lr inte.. ja vet inte alls... de skulle va lite skönt för då kan ja städa klart i lägenheten å så kan ja va ute imorn me å kika på soffa å bord....

vet inte va de blir till helgen.. men ut ska ja.. P fyller ju 25 till veckan å de måste ju firas.. :D sa att hon skulle ha fest på lörda.. tråkigt..(lr va man nu säger).. e ju att alla andra oxå kan på lörda, va gör ja då?.. kan ju inte dela på mig... får se om man kan styra upp nått på freda istället... men ja vet ju inte heller om robert har tänkt å gå ut nått.. han kanske vill å då måste ja nog va me nico.. lr e de nu som han ska fixa me barnvakt själv kankse? åh, hjälp ja vet inte...

skulle vilja måla om i köket me.. de e typ rosa.. å ingen fin rosa färg.. men de får ja ta när ja har råd. nästa år kanske :p

ne nu ska ja fixa lunch så de inte svälter här...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej darling! Ja, det var längesen. :( Jag gömmer mig för tillfället på jobbet eller i nya lägenheten. Skulle var jättekul att följa med ut i helgen men självklart jobbar jag. Nio dagar framöver och typ fem eller sex helger framåt. Men någon helg när jag gör kvällen dagen efter följer jag gärna med ut. Behöver något annat att tänka på ett tag än jobb/renovering/plugg känner jag. Jag hoppas du fått ordning i lägenheten! Vi ses snart gumman. Saknar dig. Oh glöm inte posten! ;) Ha en bra dag i regnet. Puss.

2009-07-10 @ 12:27:21
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej hopp!!

Det går bara bra för mig, lite tungt är de men de går..

Hur är det själv?

Ja vet inte riktigt hur den där räknaren räknar, men trycker man på siffrorna så visar den hur många dagar jag gått.. Vet inte varför den börjar räkna uppåt igen =/..

Hur trivs du i nya lägenheten och nya "byn" då?



Hoppas allt är bra med dig/er.



Ha det gott



Kram Kram

2009-07-17 @ 22:54:38
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hopp!

Ja försöker med alla knep ja kan komma på, men ja tror bebben gillar min mage =P..



Nåt tips på hur man får igång de??



Ha de gott



Kram

2009-07-22 @ 15:18:39
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0