norge

I lördas började ja dagen me tvätt somja hade bkat 06-10 på min lediga dag.. vet inte varför.. men de e gött å få bort så tidigt s möjligt så har man resten av dan på sig å göra annat kul. loggade in på facebook å fick syn på att nån ville bli vän me mig. ville först inte kolla vem de va för de e alltid en massa människor som man inte känner... men så va de iaf inte nu, de va en kompis till mig som ja inte hade träffat lr snacka me på typ 4 år!  så ni kan ju gissa om ja blev glad!! :)

skrev ett meil till han å fick svar en timme senare. skit kul. såg att han va inloggad fortfarande så vi satt töla en stund. kunde tyvärr inte va kvar så länge för ja skulle ner till stan å fixa lite inför kvällen. vi sa hej då å lovde att vi skulle hålla kontakt å att vi snart skulle försöka ses. :)

Hittade en ny klänning på akazia å ett linne på hm. men ja bestämde mig för å ha klänning.. åkte hem till johannkie å dit kom oxå sara, gull, jennie, lina, larsa å emmelie en gammal barndomskompis till johannkie.. de va himla kul där vi satt å tjöta, åt mat å lyssnade på bra musik. lite dans bjöd nåra på oxå... :) sen drog vi vidare till koriander. visste först inte om vi skulle testa ens för sara e ju lite för ung för de stället. men de gick bra iaf :) vi dansade mest hela kvällen å tog en massa kort..när vi skulle hem sen så fick ja för mig att ja skulle ringa runt lite.. som vanligt när ja e full. ringde till min kompis som hade adda mig på facebook tidigare på dan å fick för mig att ja skulle åka hälsa på han i norge dan efter. när ja kom hem kollade ja till å me helt seriöst på bussar.. såg en som gick 9:30 å ställde kl efter de..

Men när ja vaknade på morron så fattade ja inte varför kl ringde..stängde av å skulle somna om igen, när ja tvär kom på att: fan ja ska till norge ida ju... börja göra  mig iordning å bokade biljett.. hade lite problem för skrivaren inte funkade å sen missade ja bussen från rud så ja fick ringa efter taxi.. när ja satt på bussen blev ja himla nervös.. fan, helt sjukt av mig. bara komma på i fyllan att ja ska åka till norge å hälsa på nån som ja inte träffat på 4 år.. men ja ångrar de inte ens 1 sekund, för fan va kul ja hade. å som vanligt när vi ses så känns de som vi haft kontakt hela tiden å allt känns som vanligt mellan oss, världens bästa vänner  :D å alt blir så mycke roligare när man e spontan, baragör utan å planera. de gillar ja, fast bara när de gäller resor å fester å sånnt.. annars vill ja nog ha kontroll på de mesta.. :)

Nästa gång e de han som kommer å hälsar på mig. hoppas bara de inte dröjer allt för länge.

nu ska ja fixa lite käk å snart kommer väl fjant hem. fan va ja har saknat honom!!

Ha de bra. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0