Internet... hjälp!

dags å skaffa de kanske, nu har ju r vart så snäll å lagat datorn så nu kan ja ju inte skylla på de längre.. men nån måste ju hjälpa mig, ja vet ju inte va som e bra lr dåligt när de kommer till detta.. alla erbjudanden som finns de e ju så många, va ska ja tänka på?  de ända ja vet e att ja vill ha ett trådlöst modem för ja vill slippa alla sladdar... :p   får höra me a, han kanske kan hjälpa mig... lr min bror.

E på jobbet nu å ja va bara ner till ica en snabbis (har som vanligt ingen mat me mig) då träffade ja C å de ser ut å bli nöjes i nov..TAKIDA!! :) de blir nog sköj de :)

Igår va vi till liseberg. nico ja . mami, mina bröder å e me en kompis. de va roligt.. ända tills vi skulle hem för vi gick ut för sent.. hade vi tagit samma väg som vi tog till liseberg så hade vi nog kommit fram i tid.. nu tog vi en annan som vi trodde skulle va kortare men fick ändå springa. vilket va ganska lönlöst för vi kom fram försent å till fel buss.. :p de va där vi märkte, ja å mina bröder, att vi inte längre hade mami, syrran å hennes kompis bakom oss... dom va borta.. å de hade tydligen tappat bort varran... åh vilken cirkus de blev..  vi hittade alla till slut å även en buss till trollhättan. så fort vi satte oss på den så slockna nog alla.. helt slut efter all spring å allt letande.. men när vi kom fram till trollhättan så fick vi vänta på tåget i 2 timmar!! tur ändå att de va dags för mat å lite blöj byte för de döda ju lite tid.. :p  de va väldigt skönt å komma hem. men ja har redan börjat planera för nästa resa ner.. nico tyckte ju de va så kul :) roligt när barn vågar åka lite å inte grinar sig genom åkturen :p men nästa gång blir de nog övernattning så man slipper stressa...  har fått tips från A om scandic biljetter, men ja får ta ett snack me papi eftersom de e han som måste fixa dom åt mig så fall..gruvön ju know.

nu ska ja ta å ringa till a å sen måste ja jobba lite.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är bara bra med mig :) själv då? & tack, vi är supernöjda med vagnen :D kram!

2009-08-06 @ 13:12:06
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaa skojjar du eller, det är precis vad jag behöver haha. men vart köper man dissa biljetterna då? Skulle det bli nått strul så finns det säkert nån som vill ha en biljett....vore jätteroligt att bli med!!! hoppas allt är bara bra med dej oxå!!! kram

2009-08-06 @ 14:48:10
URL: http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Ananas

Jovars, bara finfint här. Med er också? Kommer nog en dag och säger hej på jobbet ska du se =) Vem går du för då så jag vet när du jobbar? =)



Ha det bra!



Kram

2009-08-06 @ 14:52:51
URL: http://ananas.blogg..se
Postat av: Jenny

Hej hej!

Åh va härligt med en dag på liseberg, synd bara med all stress..



Med oss är det bara bra, känns inte som man gör nåt annat än att sova, byta blöja och amma =P.



Hur trivs du i nya lägenheten då?



Ha de gott



Kram

2009-08-13 @ 10:59:53
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0