yeees äntligen!!!

Nu har ja fått tebax den gamla datorn.. :) de tog sån tid för mig å skriva ner saker på den bärbara.. usch den gillade ja inte alls... men de e väl en vanesak antar ja..

twilight filmen kommer ut på onsdag.. fan ja som ville köpa den redan ida.. :( ja har den ju på datorn.. men ja lyckades aldrig få ner den me bra kvalite.. å nu får ja ju inte ladda hem nått för r heller.. :p

Fick den klänningen som ja ville ha, en från gina.. men dom snygga skorna som ja hade spanat in satt inte som ja ville :( blev så ledsen efter detta att ja fick trösta mig själv me två andra istället som ja köpte på sko punkten... jaja de funkar de me å de blev bara 100 kr mer än de skulle ha blivit... :)

har just betalat alla mina räkningar.. (bara hyran å bilen kvar men dom får r betala)..å de känns så bra nu när de är överstökat.

Imorn blir de nog stan igen å kanske att ja till å me fixar en tid så ja kan lämna plasma.... sen kl 13 så skulle vi iväg å skriva på kontrakt för nya lägenheten.. så måste ja komma ihåg å posta brevet till våran nuvarande hyresvärd, dom ville ha en skriftlig uppsägelse på denna lägenheten, kommer inte på att ja har behövt göra de nångång innan.. men så e de nu iaf.. kanske bara för allt ska ta längre tid.. :p

Svar till j.. jo, vi flyttar till en 3:a på rud :p.. inget vi egentligen vill. men eftersom de blir 1500 billigare för oss varje månad så kan vi ju inte säga nej.. iaf inte nu när r inte har jobb. Men så fort han får ett å allt e bra igen så flyttar vi närmare stan.. ja hoppas han får jobb snart! :)

nu ska ja fixa lite the å sen ska ja kolla på film.

Ha de bra mina vänner

Kram Gaby


Kommentarer
Postat av: Lisa

Just nu är det bättre :) det är i svanken jag fått problem men nu känns det bra, försöker att undvika allt för tunga lyft och så men jag tror absolut att jag kan jobba i sommar och det känns bra, även jobba innan naturligtvis :) hur mår du själv? Kram

2009-04-28 @ 10:05:33
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0