Varning!

Detta inlägg e tillägnad först å främst till alla mina killkompisar för de e mest dom som blir drabbade.. När ni vet att ja ska ut en helg så snälla stäng av mobilen om ni inte vill höra mig å mitt fulla babbel om allt ja vart me om under kvällen å allt ja ska göra nästa da.. å ja blir ju fan trött på mig själv.. :)
Ni kanske kommer undan snart iaf, man vet ju aldrig för nu ska ju inte A jobba fler helger säger han å han e ju den ja alltid ringer till först.. alla andra har mest blivit drabbade pga att han inte kunnat svara när han jobbar...:)

De blav iaf bmb igår å de va trevligt. De va nån snubbe som trodde ja kom från italien.. han snackade ja lite me å efter ett tag visade de sig att han kännde min bror.. å då kom ja ju på att han å skulle ut.. han va på bm han me.. :) lite rolig komentar han kläckte till p när han hälsa på henne.. oj, sist ja såg dig så va du nog 30 kilo tyngre tror ja.. å P skrek.. men va fan!! ja har väl aldrig vart tjock heller.. hm.. tänkte ja å fick påminna henne om att hon faktiskt va gravid sist dom två träffades.. brorsan bara.. a fan ja tänkte väl.. trodde ja hade gjort bort mig som fan nu.. Haha de tyckte ja va kul... :)

när vi kom ut gick vi till ggrillen, har en liten minnes lucka just där för ja vet inte riktigt varför ja hamnade efter.. hm, kanske va de då ja försökte ringa runt å störa alla... iaf p å spanky hade fått mat när ja kom å de satt vid ett bord å snacka me nån kille... han va lite konstig å satt å ljög en massa.. varför vet ja inte.. men han skulle iaf oxå mot torget så ja å han tog följe en bit när spanky å P hade hoppat in i taxin.. ja mötte min bror utanför eddys å där blev ja kvar en stund.... den killen ja hade gått å snckat me måste ha fattat allt ja sa väldigt fel.. han fick nämligen för sig att ja ville följa me han hem.. galen tänkte ja. å då blev ja fundersam.. va fan e de ja säger till folk egentligen när de får för sig sånna saker!??
Ne ja sa ehjdå till min bror å gick sen hem till mig.. å tur att killen hade träffat nån han kände för annars hade ja nog aldrig blivit av me honom.. när ja kom hem pratade ja å spanky i telefon å ja råkade äcka robert.. å inna han somnade om hade han fått hört om hela kvällen.. fattar inte att han inte säger till mig å hålla käften. gör ju nästan så varje gång ja vart ut :)


Idag har vi vart till Rs farfar som fyllde år å han bjöd på smörgåstårta å semmeltårta.. de va gott..
Vi va oxå hem till syrran å hjälpte henne me lite saker å nu sitter vi alla hos mamma...ja hade ju lovat A att han skulle få leka me nico så vi blir väl kvar ett tag antar ja.. sen ska vi hem å käka å ja ska läsa ut min bok,.. vill inte egentligen, den e ju så bra så ja vill aldrig den ska ta slut :)

Vi har ingen dator nu heller för våran pajjade igår.. så vi får se när ja får tag på nån så ja kan skriva in nya inlägg igen.. Nu ska ja ge mig för dom vill att ja ska va me å spela lite kort tror ja.. iaf så kan ja ju inte sitta här å va helt osocial...

ha de bra mina vänner!

Kram gaby

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, har min lilla vän lite "ågren" idag, månntro??? Ha inte det, de gillar dig precis som du är! Kramiz M

2009-04-19 @ 22:58:18
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Milla

Verkar som du hade kul i helgen! :)

Vad är det för en bra bok du läser om man får fråga? Hoppas att allt är bra och att vi ses snart baby. Puss.

2009-04-20 @ 00:51:31
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Sara

ja jag kom fem minuter försent till jobbet bara å fick åka lite tidigare från kursen så de va ju synd!! men men.. ja om du är frisk ska vi absolut hitta på nåt, jobbar bara tisdag på järpegatan denna veckan (än så länge) helgen är jag ledig iaf men det är inte du :( jaja krya på dig gumman! vi hörs, puss

2009-04-20 @ 11:54:54
Postat av: Milla

Åh, den serien har jag tänkt läsa SÅ länge, men det har inte blivit av. Nu blir jag ännu mer sugen! :) Hörde att du är dödsförkyld. Stackars liten. :/ Jobbigt.

Jo, lägenheten var helt okej. Vi la ett bud idag och mäklaren skulle återkomma imorgon, så vi får se vad det blir av detta! :) Krya på dig nu! Puss.

2009-04-20 @ 22:20:49
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Malin

haha, jaa då får de verkligen skylla sig själva... Jätte ledsamt med Kerstin...så onödigt! Kramiz M

2009-04-21 @ 09:44:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0