Lurad av S

S hade skrivit ett nytt inlägg å den gick ju så klart ja å C på... men vi skyller på att vi va trötta, å inte tänkte på va de va för dag å att du inte heller ska kunna bli de nu me tanke på staven.. iaf vi blev lurade.. :p

Har fått deklarationen å gissa om ja blev glad när ja såg att ja skulle få tillbaka drygt 3å4.. :) men ja fick va glad i 2 min typ för när R öppnade sin va de inte så kul längre.. han skulle få betala 3å2 typ.. så vi går + ca 200 inte så mycket att hurra för kanske. Men vi ska väl va glada att båda slapp betala.. för de hade inte vart kul å böva betala tebax 6å6...

Innan ja skulle till jobbet hade ja tänkt å gå in på hemköp en snabbis å köpa me yoghurt till S som ja råkade sno sist ja jobba.. ja trodde ju faktiskt att de va min å så fick ja ju ta den för C :)  
Ja va oxå tvungen å köpa nytt månads kort, tänkte att de e så länge kvar klart ja hinner båda.. fastnade så klart framför datorn så när de bara va 10 min kvar gick ja ut.. å de fick ju bli stationen för busskort måste ja ju ha.. de va folk framför men ja trodde ändå ja skulle hinna me bussen.. Dom i kön va så dryga så de sluta me att ja fick springa hem å R fick köra mig, men han behövde bara köra till bergvik.. bussen va så dryg så den hade inte hinnut lämna stan än.. Tur för mig, eller R kanske, som slapp köra mig ända till grums... :)

Fick börja passet me att snabbt springa in på ica för att köpa yoghurt å lite annat gott... har blivit värsta godisgrisen nu :p
Sen rulla de på ganska snabbt.. trotts att ja å C inte riktigt va på jobb humör.. vet inte va de kan ha berott på men gu så trötta vi var idag.. Så fort de blev lite lugnt så kände man hur man fick kämpa för att hålla ögonen öppna..
Ja som trodde ja skulle vara pigg i da me tanke på det fina vädret...
Såg att de va mer än ja som längtar till sommaren oxå.. men så varmt som att man kunde gå runt i tshirt å kortbyxor vet ja inte om de va kanske.. men de tyckte tydligen grabbarna som gick utanför kontoret idag... jaja...

Träffade oxå L å L men eftersom ja jobba han ja typ bara säga hej.. dom skulle till G å kolla på hockeyn.. de hade vart trevligt å stanna kvar å hängt me dom en stund.. men ja va ju så trött å så kom ja ju på att jag inte gjort klart dagischema som R måste lämna imorn. 15 timmar i veckan ska Nico ga from nu me tankte på att R inte jobbar kvar efter imorn.. hm, undrar hur de ska gå för oss då me ekonomin.. jaja de löser sig väl antar ja...

Nu ska ja försöka slå K´s rekord på facebook å sen ska ja skriva klart schema.. men ida sitter ja nog inte å spelar så länge.. börjar ju tidigt imorn.

Fin kjolen va förresten A.A :)

Gonatt mina vänner

Kram Gaby


Kommentarer
Postat av: Mia

Tjo!

Kul att du skaffat blogg!

Hoppas allt är bra!

Puss

Mia

2009-04-02 @ 02:00:17
URL: http://www.arwenna.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi... det var ju ett klockrent bloggnamn!! Köp brillor till R, om han inte ser vad fin du blev i frillan!!! Tack, jodå, jag är nog snart tillbaka, har inte superont, men blev rädd då fingrarna började domna.. det har de inte gjort idag...än i alla fall...! Kramiz m

2009-04-02 @ 08:12:47
Postat av: Milla

Tack! Jag tyckte också att de var skitsnygga. Nu återstår bara att se om jag med mina minifötter kan ha dom! :)

2009-04-02 @ 11:34:59
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0