ont i halsen å huvudvärk...

åhh.. va jobbigt... har ont i halsen å huvudvärk.. å me min tur så kommer de säkert bli värre lagomt till helgen då ja e ledig.. :p de e lille fisnico som smittat mig me ont i halsen iaf de e ett som e säkert.. 
ida va de drygt på jobbet.. kändes som vi lätt hade klarat av å bara va 3... ja ville bara hem å sova, de gick så fort så vi bara satt å vänta ut tiden.. :p  men ja ska väl inte klaga, de e gött att de e så ibland me..
imorn blir de väl inte lika lugnt.. brukar inte va de på fmpassen... men ja hoppas de e fint väder, iaf när ja kommer hem.. när de nu blir för ja såg att vi skulle ha möte kl14.. får se om ja orkar stanna kvar på de..

kanske ska träffa spanky efter jobbet.. de vore trevligt för henne har ja inte sett på ett tag.. inte p heller iofs men ja vet inte om hon ska va me..
L pratade om att hon kanske skulle ut på freda.. e ju lite sugen... men ja tror faktiskt att ja får skippa de denna gången å i ett halv år till kanske. sambon har ju inget jobb längre så ja får nog hålla mig inne nu när våran ekonomi inte tillåter annat... :(
inte konstigt att man går runt me huvudvärk å ont i magen... usch, va ska de bli...

förutom huvudvärken så e de kaos i mitt huvud.. ida höll ja faktiskt på att glömma å ge en av vårdtagarna.. eller kunder heter de kanske nu... sitt insulin.. fan, blev faktiskt lite rädd för mig själv när ja kom på de.. å tur att ja kom på de i tid... kanske måste ta lite ledigt lr nått.. men de har ja väl inte råd me.. gahh!!!

S klagade på att ja hade uppdaterat dåligt.. anledning till detta e att ja vill lägga in lite kort, men ja har inte haft tid/ork att lägga in dom i datorn ens.. men de kommer.. snart.. ja lovar...
nu måste ja någ äta nått.. iaf ta alvedon så får vi se om de släpper i skallen på mig..

bye bye my friends
Kram Gaby

Kommentarer
Postat av: Sara

usch lilla vännen.. inte lätt för dig nu.. men håll ut, det kommer alltid bättre tider! du är bara inne i en svacka nu vetdu! efter regn kommer solsken (klyshigt, jag vet men oftast sant)får dra en hemmafest så att du får din del av det roliga, utan att det blir för dyrt ;) ses imorrn! puss puss

2009-04-15 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0