En liten lista...

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Gabriela Michel Meneses Huerta

Smeknamn: Gaby, Gavi, gabbs.. å nåra till ja inte orkar skriva...

Låt som när du är ledsen sörjer till?  Ingen speciell låt... men nått från pink eller Jason Mras.. men de e inte säker de blir de nästa gång man e lessen...

Beroende av:  Spela spel på facebook, min mobil å just nu chocklad åa llt me socker i :p

Vad tror folk om dig?:  vilken bitch...

Stämmer det?  ibland...

Vad får du oftast komplimanger för?:  bra lyssnare. mina ögon å att ja e så jävla snygg :) iaf när ja e ute på krogen...

Vad säger du för att imponera på någon?:  nått om min lilla nico.. typ va bra han e på trummor :)

Hur imponerar man på dig?:  man ska nog inte va blyg när man ska inponera på mig iaf... bra humor går väl alltid hem..

Brukar du skratta för dig själv?: Varje dag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Ringer senare så får vi se om nån av er har lust.

Var bor du?: Karlstad

Trivs du där: Absolut.. men hyran e så hög nu så de skulle inte va fel me en billagare lägenhet...

Äger du några converse: ne.. men ja har nåra som liknar fast de e ballerina skor.. dom e söta..

Sprit, cider, vin eller öl: sprit, cider, vin, öl, you name it.. men favorit drycken är väl Pinecitrus cidern.. mm mumma

Brukar du bli för full: Nä.. men de händer väl....

Är du allergisk mot något:  nickel...

Har du haft sex idag: Big NO

Hur svarar du i mobilen:  A de e gaby... eller a hallå...

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ALEX!! :) 

Antal timmar sömn inatt: kanske 4.. en de e svårt å veta när man sover lite då å lite då.. de va magen som höll mig vaken.. :(

Brukar du komma i tid:  Ja för de mesta.. men fan va ja får stressa...

När mår du bra:  När alla i min närhet har de bra...

När blev du fotad senast: När ja klippte mig sist.. av mig själv, haha

Hur känner du dig nu: lite hängig.. ont i magen...

Vanligaste färg på dina kläder: svarta.. ja vet ja e tråkig....

Vad tycker du om fötter: hatar fötter.. speciellt mina egna..  men ja älskar baby fötter.. vet inte varför. kanske för de e så små.. :)

Vad saknar du: körkort

Hade du en bra kväll igår: ne.. gick ont i magen igår... men innan de kom, va ja hos min syster å de va ju trevligt..

Favorit dryck på morgonen: te...

Rakar du benen:  Ja, fast ja epilerar väl mest kanske... de håller längre.. men de gör ju mer ont.. :p

När brukar du oftast gå och lägga dig:  mellan 23-01

Är du blyg?: tycker ju inte de själv...

Sysslar du med någon idrott: handboll.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ne de tror ja nog inte på.. vet inte...

Har du spytt offentligt: ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ja skulle nog ha sex... å pissa stående... :)

Är du bortskämd: ne

Vad gör du i morgon: om ja inte har ont längre så försöker ja nog fixa barnvakt så ja kan gå ut...

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  prinsessan viktoria kanske.. men hon e ju inte min föreblid..


Vad längtar du till?: sol å bad...

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: barnängen, nu iaf

Hur gammal är du: 25

Tycker du om någon just nu: Robert å nico.. så alla mina vänner å min famlij så klart

Gröna eller röda äppeln: gröna tror ja.. fast en röd go å safti e inte fel de heller...

Gillar du golf: minigolf.. vanligt känns lite tråkigt...

Vilken tid gick du upp idag: 06:10

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Oja

Är det okej att gråta: Ja, fast ja tycker inte om att göra de.. tycker inte om när folk ser mig sårad..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: skaffa körkort å åka ner til chile så att nico fick träffa min släkt

Bär du glasögon eller linser: linser, men ja måste nog skaffa glasögon...så ja kan ha när ja bara e hemma..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Öronen å naveln

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Har en son, men de e väl klart att ja vill ha fler

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: ne, tur att ja har sambo å son som inte e skräsna... :)


Är du flygrädd:  ne, men de e ju alltid lika nervöst när man lyfter å ska landa..

Hur vig är du: jätte! ni ska se mig efter nåra drinkar på dansgolvet... :)

Är du musikalisk?: tror ja kan sjunga iaf...

Vad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten, typ ramlösa...

Vilken är din favoritglass: gammalsdagsvaniljglass med kolasås

Tror du på ett liv efter döden: jo

Tycker du om sushi: har faktiskt bara smakat på vegetariskt å de va väl inte så illa...

Vad äter du helst när du ser på film: chips å ranchdipp till.. mmm

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda faktiskt, har ja väl gått upp blir ja pigg fort.. å bara ja gör nått kul som spelar spel eller ser på nån bra film/serie så kan ja va vaken hela natten...

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna:  ja, men ja försöker sluta nu faktiskt.

Hur ofta tränar/motionerar du: 2-3 gånger i veckan.. på sommaren blir de ju mer.. fast mindre träning mer promenader...

Senaste låt du hörde: Lady gagas Paper Gangsta

Åh fan, redan klar. ja som trodde ja skulle få sitta hela kvällen.. :)

Dom flesta har ju redan blivit utmanade.. så ja untmanar den som vill helt enkelt...

Kram Gaby


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! hittade just din bloggsida. snygg design!! Jag är impad över att ni orkar sitta och svara på alla dessa frågor !!



kram Linda

2009-04-03 @ 20:26:58
URL: http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad är det för fel på lilla magen? Magkatarr igen? :( Hoppas att du känner dig bättre nu iaf. Puss.

2009-04-03 @ 20:41:39
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja se karlar..huvudsaken du ser ditt eget värde, det tror jag att du gör. Du vet ju att du är störst bäst och vackrast, eller hur??? Kramiz M

2009-04-03 @ 21:02:55
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: cissi

varit och klippt mig!!jag valde en mycket snygg potta de klippte efter!!

2009-04-03 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0