Sjuk?

Jag har vaknat upp 2 mornar me ont i halsen.. tro ja blivit smittad av c som var här under helgen å sjuk som fan va han... Att ja e sjuk gör mig inge.. men min Fjant, de inte roligt om han blir de.. :(

Såg redan när ja va på väg å hämta han på dagis att nått var konstigt.. han lekte helt själv.. alla andra barnen va vid gungorna å min lille man en bit längre bort, me sitt svärd (pinnen).. inte en syn man är van vid när de gäller han. Han leker alltid me alla andra barnen. Kom hem å han ville ha äpple..fick de å sen åt han 2 mini baguetter på de.. så fick han mat å käka halva portionen..inte konstigt han inte vill ha mer tänkte ja me tanke på att han åt baguetterna me.. men så tog de 5 min å han sov efter maten.. DE e deffenitivt inte likt honom.
Ja hoppas bara de inte blir värre utan han bara e helt slut efter dagis å för att han sov lite dåligt i natt...

Får se va de blir av detta om en stund.. vet ju inte om han kommer sova till imorn lr om de kanske e bäst å väcka han snart. Kanske bäst så han orkar sova till imorn bitti..

När han ändå sover e de väl kanske bäst att passa på å fixa lite hemma.. tvätta å diska... tur ja städade igår så e de inte mycke ja behöver göra denna veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0