Bortskämd! :D

De måste ja verkligen säga att ja e.. Mina underbara sötisar e så snälla.. Nico tar hand om Nalah å när hon gnäller ger han henne nappen.. Båda ligger nu å vilar. undertiden har ja plockat i lägenheten å packat väskan för så fort de vaknat ska vi ut.. om de blir stan, mamma, L lr till Spanky å E de får vi se. Tar de på vägen ner :)

Trodde de skulle bli jobbigt å va själv me dom, men de har gått bättre än väntat å ja hoppas de håller i sig :)
Så skönt att få ha lägenheten städad när ja e ensam me båda barnen känner ja. Mår så dåligt annars..


ville bara skryta lite över mina sötnosar.

ha en bra dag. Byebye

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha! Nädå, npgra riktiga rumpor kommer du nog inte att få se på min blogg. Tror jag. Man ska aldrig säga aldrig! ;) Puss.

2010-08-19 @ 22:12:38
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Karlberg. Ja, skönt att det blir lite närmare faktiskt. :)



Ja, det känns som en lättnad att ha vågat lyfta luren och ringt. Hoppas det inte dröjer alltför länge tills vi får en tid bara. Orkar inte vänta mer.



Nu är det bara box en gång i veckan framöver. Fredagar kl 17.00.

Jennie ringde förut, pratade om att ev ses i helgen. Hoppas det blir imorrn isf! :) Puss.

2010-09-02 @ 21:43:59
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0