fan de går inge bra för mig...

har suttit ett bra tag nu å försökt lägga in lite kort på små bebisar.. kommer inte ens ihåg hur ja gjorde sist ju.. :p
får försöka imorn igen.. r stressar mig me, han måste få spela... :p

imorn ska ja å nåra vänner springa/gå vår ruset, hoppas ja iaf orkar sringa runt hälften.. har inte tränat nått på ca en månad så ja kommer nog inte vara så pigg på jobbet på torsda..

så ska vi upp till rud jag å r å kolla på dagis till nico.. han måste ju byta om vi ska flytta... de blir lite bökigt för mig annars me tanke på att ja måste cykla me han till dagis (ganska långt mellan rud å kvarnberget) vi hitta ett som låg nära.. hoppas bara de öppnar tidigt så ja hinner me nån buss lr hinner cykla ner till centrum innan min buss går på morron när ja ska jobba... usch, de kommer bli långa dagar för min lilla grabb... å mig me.. men de e väl skit samma me mig.. sova kan ja göra på bussen till å från jobbet.. skulle va gött me körkort nu så man slapp tänka så mycke på alla dessa tider som måste passas..  :p

ne nu ska ja lägga mig i sängen å kolla på lite nya serier som kom nyss å äta choklad..   :)

Ha en bra kväll mina vänner

Kram gaby

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha. You choclatelover! ;) Kul att du gillert nowadays. Vi ses imorrn. Puss.

2009-05-12 @ 23:08:03
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0