dagen efter. allt känns så overkligt.....

så fort ja vaknade ringde ja till syrran för å se om allt va ok idag, hon hade inte tid riktigt å me en gång blir man orolig att de ska vara nått.. men hon skulle bara prata me en barnmorska å så skulle hon få frukost... :p

låg här i sängen innan å tänkte på vad ja fick va me om igår.. allt känns så overkligt...
å vilka tankar som gick runt i mitt huvud igår när den lilla kom ut, han hade navelsträngen runt halsen å va alldelles blå. å i mitt huvud gick de runt.. vakna, lev, skrik, snälla va inte död, va inte död!! samtidigt som ja försökte få bort den rädslan från mina ögon när ja kollade på min syster å sa till henne. allt har gått bra, du fixade detta, du gjorde de, han mår bra, han mår bra..... dom sekunderna som de tog innan de fick han å skrika kändes som evighets minuter.. men den lilla killen va stark. å när hon fick han i sin famn så va alla dom hemska tankarna ja haft innan som bortblåsta. han klarade sig. :) 

å han e så himla fin! så vacker å så knubbig :)
lägger in lite bilder senare.

nu ska ja käka min frukost, å sen ska ja upp å klä på nico för han ska på dagis.. så ska ja plocka lite, ifall de kommer nån å kollar på lägenheten, de va två som va intresserade, å sen ska ja fixa lunch.. idag blir de tidig lunch för ja ska åka till grums kl12. ska på utbildning kl 13 å sen ska ja jobba kvällen.. vill helst inte idag.. idag skulle ja helst va på bb hela dagen å snosat bebis :)
men ja jobbar dagen imorn så ja får snosa bebis efter jobbet imorn istället..

ha en bra dag mina vänner.
Kram gaby

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att annat än jobb lockar idag!!!! Syns sen! Kramiz M

2009-05-05 @ 09:19:54
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag säger det igen, vilken underbar tur du haft som fått vara med om något så underbart och vackert! jag är avundsjuk.

Haha, förstår att du var sliten igår efter allt som hänt. Ja, jag ska med på torsda, längtar redan! :D Ska bli kul att träffa dig då, känns som det var en evighet sen! Ha en bra dag baby. Puss.

2009-05-05 @ 10:05:42
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag förstår det! :) du har ju själv legat där men denna gången såg du det ur ett annat perspektiv och någon som står dig så nära :) gud vad mysigt!! Jag mår helt okej, ryggen känns när jag anstränger mig för mycket, dvs går för fort, lyfter tungt osv men nu när jag tar det lugnt går det bra :) hur mår du? Kram!

2009-05-05 @ 11:12:47
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Annika A

Är väldigt disträ idag, glömde ju totalt bort att säga grattis till den nya bebissläktingen! Måste ha varit en fantastisk upplevelse!

2009-05-05 @ 15:12:11
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud va kul :D Grattis till dig och syster!! hoppas vi ses en liten sväng imorrn :) kramar på dig smulan

2009-05-06 @ 21:33:10
URL: http://yarrrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0