Ingen lugn helg direkt

Ska börja me å säga att ja gjorde 7 mål på matchen idag! :) Men ändå vart de oavgjort, men de e ju inte illa de heller på bortaplan, 23-23 blev de. Jag är ju nöjd iaf :) Töligt bara att de va sista för säsongen :(

Ja jobbade freda 14-20:30, tog följe me S å hon sa att ja skulle komma bort sen. Hon å M å J skulle umgås, kanske ta nåra öl. Absolut ingen utgång sa hon de skulle hon ta på lördan. Men de gick inte så bra för oss. Hon till å me ringde å stressa mig när ja va hos A för vi skulle in till stan, harrys sa de först. Men de ändrade sig å de blev ankan istället, gött tänkte ja. Gillar inte harrys så mycke. De e ju mest bara gamla snuskiga gubbar där som tittar konstigt :p
Hade skit kul på ankan iaf. S sambo å hans kompisar kom dit å nåra kompisar till mig kom dit. Dom hade vart på The Hives innan. Todde inte att de skulle va kvart efter å inte heller att de skulle komma in på ankan.. de va ju världen längsta kö typ då när dom ringde ju. Men in kom dom å kul hade vi :)
Åkte hem me S å de andra å kom hem runt halv fyra tror ja.. vi stannade till på max oxå å där ska ja nog inte äta så många fler gånger.. tyckte inte de va så gott.. :p

Lörda iaf skulle ja upp å jobba, 07:20-12:20 å 16:30-20-30, va inte så tok trött som ja trodde ja skulle vara när ja vaknade. de kom runt 11 istället. då ville ja bara lägga mig ner å sova. ändå stannade ja kvar till 14 typ å käka mat å snacka skit. kom hem till A runt halv 15 å sov i en timme, vaknade stängde av larmet å sov 30 min till å gissa om de va skönt :)
När ja va på säg till lokale ringde M å hon skulle oxå jobba så vi möttes på vägen stannade å prata i nåra min sen såg ja att ja höll på å bli sen så vi sa hejdå å ja forsatte gå/springa till jobbet. När de sista passet väl va över gick ja hem til A duschade klädde mig å drog sen vidare till S. Mötte upp henne å nåra kompisar utanför orrby å nät vi kom till S så satte vi oss å kollade på nån konstig film. Men strax innan 12 så vart ja sååå trött så ja gick hem till A igen. Tänkte lägga mig me en gång men efter den lilla promenade så vart ja ju pigg igen så ja satte mig å kollade lite på tv, packade å fixade så att allt skulle vara klart till nästa da.

Sönda vaknade ja 06:30 trodde ja.. hade ju stält om kl innan ja somnade utan att veta att min mobil fixade sånt själv.. kl 07 skulle ja gå men eftersom A inte hade kommit hem än ringad e ja å nästan skälde på han för ja trodde ja skulle bli sen igen. Men när han sa att kla bara va 06 så va ja inte så glad på mig själv.. hade ju kunnat sova en timme till å om ja inte minns helt fel så gjorde ja samma sak förra gången vi skulle ändra tiden. Men de kom ja på när ja va i lokalen å eftersom ja va så trött så orkade j inte gå hem igen så ja la mig på soffan en liten stund å sov. Får se om ja kanske lyckas bättre till hösten. Om ja nu jobbar när de ska göras...
Ja fick iaf sluta lite tidagare från jobbet eftersom ja skulle spela å vi hade samling i sporthallen kl 14:45. Trodde ja kunde sova lite i bilen på vägen ner.. men de gick inte så bra, va väl inte så trött å så ringde mobilen. :p
Ni vet ju redan hur matchen slutade så ja behöver inte ta de igen...

Imorn är iaf en ny dag å då ska de göras massor igen. Hoppas bara ja får lite sovmorron. iaf så ja får sova till 08... :p
Nu ska ja bara borsta tänderna å sen ska ja krypa ner i sängen.
Gonatt mina vänner

Kram Gaby

Kommentarer
Postat av: Milla

ÄNTLIGEN har du skaffat en blogg! Som vi har väntat. :) Oh, vad duktig du är som briljerade med 7 mål på matchen, inte dåligt!

Gud, vad roligt att du börjat blogga gumman. Vi hörs och ses snart. Puss.

2009-03-30 @ 01:25:20
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Sara

det får bli mer roliga kvällar på ankan tycker jag ;) jag hade skitkul! men nu blir det tre jobbhelger framöver, får se om jag är lika tuff som du.. haha.. krams!

2009-03-30 @ 10:51:20
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahahaha :) Så du tog ett steg mot bloggträsket :P Jaja, det gör det lättare att hålla reda på dig iaf sötis! Vi hörs. puss

2009-03-30 @ 14:37:17
Postat av: ANNIKA

Jag kommer inte hinna jobba i framtiden. Det är en väldans många bloggar att följa nu. Kram o ses på jobbet.

2009-03-30 @ 22:14:51
Postat av: Johanna

Tjapp. har skola hela veckan till sena eftermiddagar så det blir nog lite svårt att få till en dejt. Åker nog till Sunne till helgen och pluggar så den lille kan tas om hand av mormor. Får ingen ro annars. Grattis till målgöreriet!

2009-03-30 @ 23:34:26
URL: http://johankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0