hemma igen.

Hittade en smink box till syrran som hon fick i pressent.. Hel nöjd va hon idag me alla sina pressenter.. hon e ganska svår annars å komma på grejjer till..  Men de kanske inte va pressenterna.. de kanske va själva dagen..att hon fyllde 18, stor tjej nu ju :) 

Mer än så han ja inte me idag. alla va ju hemma hos mami å nico hade så kul me kusinerna så vi blev kvar till 19:30, han sov inte midda idag heller, men ida lyckaddes ja hålla han vaken längre så nu får vi se om han sover hela natten.

Hade tänkt å byta tur imorn så ja kunde jobba fm istället, eftersom r oxå jobbar em,  men de va ingen på jobbet som kunde å att ta ledigt va inte ens å tänka på för när ja ringde lokalen sa I att många va sjuka..  tråkigt :( men  de löste ju sig ändå.. nico får stanna hemma me pappa imorn :)
På freda e ja bokad på box.. ska bli gött, ja längtar som fan. Ja kan ju inte träna box så ofta nu pga de nya schemat :p
Sen hoppas ja att mina planer för helgen blir av.. å nej , nu menar ja inte arena...men ni får ju gärna tro det om ni vill :)

Ne roligare än så vart de inte idag. Nu ska ja fixa lite te å spela lite spel..Ja slog L's rekord på facebook :) men mitt rekord varade inte länge så nu får ja försöka slå k... får se va länge ja sitter uppe inatt.

Gonatt mina vänner

Kram Gaby


Kommentarer
Postat av: Annika A

Bilden har jag sett i Annika.O mobil

2009-03-31 @ 23:14:01
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, precis så! "Det kan vara bra att ha någon gång"... Gah, man blir ju galen på det!



Ah, jag har ändrat så att man inte behöver ha ett konto när man kommenterar nu, så nu tror jag att alla som vill kan kommentera. :)



Vad har du för hemliga planer till helgen som du hoppas blir av? Jag är nyfiken jag vettu! ;)

Kul att Erika blev nöjd med presenterna.

Natti. Puss.

2009-03-31 @ 23:48:18
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Tack, tack! :)

2009-04-01 @ 11:32:53
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0