wisky ska ju va bra mot förskylning.. så varför inte öl mot ont i magen...

natten till fredan sov ja väldigt dåligt på grund av att ja hade så ont i magen... skulle sjukskriva mig, men ja vet ju va svårt de a å få ut folk så de va bara å bita ihopp å ta sig till jobbet.. ja klarade mig till lunch sen fick ja ringa efter robert så han kunde hämta mig.. så fort ja kom hem tog ja omeprasol å la mig å sov å tänkte att detta blir nog bra.. fan heller att de blev, hade lika ont i magen när ja vaknade igen, sa till r att han skulle springa å köpa nått på apoteket.. han kom hem me nivalicin å novalucol.. så tog ja samarin å inget hjälpte... G hade hört av sig ville ha me sig nån ut.. fan ja skiter i smärtorna å hänger tänkte ja.. så ja öppnade en öl.. å ni tror säkert inte att de e sant.. men nog fan hjälpte de.. :)
K sa att de va för att man slappnar av av öl så de va bara därför.. själv tror ja att de va själva alkoholen som gjorde de.. så nästa gång vet ja va ja ska göra.. öl e de då som gäller :)

Ida skulle vi ut igen.. hade fixat barnvakt å vilat, så ja skulle orka me en utekväll. Men när ja vaknade så hade alla som skulle me ut först dragit sig ur.. :p bara G man kan räkna me nu för tiden.. så fick ja reda på att m å o skulle gifta sig ida... fatta va snopen ja blev då... lite lessen me faktiskt.. hade faktiskt räknat me bröllop till sommaren, å de va väl inte bara ja heller...men men  så e de iaf.. Stort GRATTIS till er...

Va ute me spanky å a å nåra till.. mötte upp g på ankan.. men ja va inte så kul ida för när vi väl kom in på ankan så fick ja ont i magen igen...  förstår inte varför de inte ska gå över. å om de nu beror på stress va fan e de då som ja e stressad över?

Ne nu ska ja nog sova.. nico e ju hos mormor å dom skulle komma me han tidigt imorn.. tur att ja tog de lugnt me alkoholen...

Gonatt mina vänner

Kram gaby


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej söt! Hoppas ditt magont har gått över när du läser detta!! Sorry att jag inte hängde med ut ikväll... hade tänkt det men räkna inte med bröllop... fick ta hand om en ûberfull sambo istället :/ menmen... hörs snart... puss

2009-04-05 @ 02:36:21
Postat av: Sara

träffade du far min på ankan? :D han var där nämligen haha :D hoppas magen är bättre! puss

2009-04-05 @ 12:56:43
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Annika A

GLAD PÅSK, vi syns på Söndag. kram

2009-04-09 @ 18:23:55
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0