Äntligen fredag!!! :)

fan va gött me helg! skulle egentligen vart å tränat ida efter jobbet.. box å handboll.. men ja har ont i halsen å sist ja tränade när ja hade de så skrämde dom upp mig me att man kunde få hjärtmuskelinflamation.. så nu vågar ja inte träna.. iaf inte när de gör så ont som de gör nu...

Igår skulle ja ha träffat spanky men ja va så trött efter jobbet så ja orkade inte ta mig ut.. men ida ska ja dit å vin har ja köpt me så de ska bli trevligt :) får se va ja hittar på imorn å på sönda.. kanske stannar hemma å bara tar de lugnt... gött å bara va ledig me, känner att de behövs iaf.

just de.. här om dagen höll ja ju på att glömma å ge en av kunderna sitt insulin.. idag glömde ja helt bort ett besök hos en.. tur att de bara va lunch de handlade om å inge insulin lr medicin.. men iaf.. ledighet e va ja behöver nu. så de ska bli skönt.

Ska ta mig en dusch nu, äta lite å sen dra till spanky.
Ha en trevlig helg mina vänner.

Kram Gaby

Kommentarer
Postat av: Linda

tackar! jag börjar i centrumgr...tror jag iallafall (hoppas) jag har iallafall 75% som jag ska arbeta av nånstans .... great det å jobba i hemtjänst med foglossning...



Hoppas du kryar på halsen under helgen!!

2009-04-17 @ 19:12:52
URL: http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha, stackars tanten fick sen lunch ;P

2009-04-17 @ 19:59:17
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Annika A

Ha det lungt och gött i helgen, krya på dig

2009-04-17 @ 22:48:18
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Jennieästas

Aj då! Låter som att du behöver va ledig... Jag fick inget jobb i hemtjänst eller äldreomsrog jag... men kanske som assistent :P berättar mer nästa gång vi hörs...puss

2009-04-19 @ 00:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0