när de finns för mycke tid att tänka....

ibland skulle ja vilja träffa en spådam lr ett medium, nån som kunde tala om för mig va de e som tynger mig..

varje natt ja lägger mig så sköljer en våg av nervositet över mig å de tar ett tag för den känslan att försvinna.. men när den gör de å ja väl lyckas somna så händer de att ja ibland vaknar mitt i natten å har panik..

de känns som nått kommer hända lr redan har hänt som ja borde ta tag i..

ja vill veta, men samtigt e ja väldigt rädd för va de ska vara så ja gör allt för att försöka slå bort den känslan...
de e jobbigt när man känner sig kluven.

nu när ja fått de sagt kanske ja slipper den känslan inatt.... man kan ju alltid hoppas.

sov gott!! bye bye

Kommentarer
Postat av: Ananas

Usch då!! Låter inte trevligt. Hoppas du blir av med den känslan och får sova skönt. Hur är det med er? Kram

2011-04-05 @ 20:15:28
URL: http://ananasvardag.wordpress.com
Postat av: Milla

Men usch! Det låter inte alls bra gumman. :( Och du vet inte alls vad det beror på? Hoppas du slipper såna nätter i fortsättningen. Puss.

2011-04-06 @ 16:30:50
URL: http://millablom.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0