vecka 31..bara 9 kvar :D å om 6 veckor har man semester, SWEET!

Ja shit va tiden går foooort!! nu e de juni å sommaren har äntligen kommit!! Som man har längtat till soliga dagar å myskvällarna på uteserveringar/ute i gräset me goa vänner. 


Å nu lite magbilder som ja låvat ladda upp sen ja blev gravid typ.. bättre sent än aldrig :p


  
Tagna 15 feb...va 15+6..spetsigt put man hade då.. va fult :p


    
Tagna 20 feb...v 16+4



Taget 25 maj..v 30




     
tagna idag 1 juni v 31


Nu ska ja fixa lite lunch å sen ska ja ner till stan tror ja å träffa mamma å syster å ev sitta på nö ställe å sola å ta en glass :) ett måste när solen skiner som den gör idag :)

Ha en fin dag. Bye bye


Kommentarer
Postat av: Milla

Åååh, vilken fin mage du har då! :D

Längtar så tills jag också får en så fin mage. Hoppas du hade en trevlig dag på stan! Puss.

2010-06-01 @ 23:19:44
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Den epilatorn på bilden är den jag fick i present av mamma. Ska spara ut håret på benen nu så jag kan testa den! Är helt ivrig på att slippa raka mig. Hehe.



Aight. Ja, det verkar så himla svårt att få ihop det. Funderar på att ändå ta en dag mitt i veckan, och så får väl de som kan följa med. Det går ju inte att precis alla ska kunna heller kanske.

2010-06-03 @ 21:38:45
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: LISA

Söta magen :D

2010-07-06 @ 15:19:30
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0