3 dagar kvar till bf!!!

Men gu va kul de skulle va om den lilla ville kika ut nu!!! Inte bara för att man längtar som man gör.. men oxå för att c inte har så lång semester kvar.. :(

Å nu e vi ju så redo man kan vara.. Sängen e uppsatt, väskan e packad, fika har vi fixa till alla som kommer på besök när man e hemma igen.. fjants väska e klar, byrån e rensad så lillan får egna lådor..ja kan inte komma på nått mer som måste ordnas.. Så nu e hon välkommen!!

Ida händer de väl inte mycke.. ska käka lunch å sen vänta på att c ska bestämma sig för om vi ska till grums lr inte. annars inga planer.. men de kanske e bra de.. för så som ja har höllt igång å gått en massa de senaste veckorna så kanske de e vila som behövs för att bebben ska vilja komma ut. Ja kan ju prova å va still ett tag iaf.. men så fort ja tänker den tanken kommer ja på nått som ja vill pyssla me.. som nu till ex, tvätta så korgarna e tomma.. å ja vet att de som finns i dom nu inte ens räcker till en maskin...
Igår snackade ja me Spanky å då fick ja lust för att rensa lådorna i fjants rum... Han har nog en hel del leksaker som borde kastas.
Som ja skrev igår så finns de ju nåra skåp kvar i köket som de borde kollas igenom å så min allt i ett garderob så klart..

Men just nu harja så ont i ryggen så de enda ja ska göra e å ta mig en lång dusch innan ja sätter igång me lunchen.. ett bad skulle va skönare, men ja känner mig så tung å de tar en evighet för mig å ta mig upp ur badet då.. så de skiter vi i.

Ha en bra dag alla!! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0