Julkänslor!!

I tisdas förljde ja me C till norge där snöade de å de va så mysigt.. Nu längtar ja som fan till jul!! Fast ja jobbar då :p sen har vi inte gjort upp om hur vi ska göra då. om nico ska va me mig lr me R. de min vecka då om vi ska följa schema. men de blir väl inte så kul för fjant när ja ska jobba.. jaja, de får vi väl ta när de börjar närma sig antar ja.

Fick medelande från j när ja va i norge å hon säger att R kan säga Aby! :) nästa gång ja träffar den lilla e de hårdträning på: Aby är bäst! som gäller ;) Vi började ju me diet i måndas jag J å M.. inga kalorier e de som gäller nu. de har gått hilma bra måste ja säga.. fast ja fick flytta på min "ätardag" från sönda till igår istället för ja å C blev bjudna på midda hos hans kompis å de känns ju lite dumt å säga att man bantar..  Så de får bli en helt vanlig sallad på sönda när ja å S bäställer mat... :p

Min våg har gått sönder lr så måste ja fixa nya batterier, så ja vet iaf inte va min start vikt e. Inte för ja tror ja har gått ner nåt än, men ändå, alltid kul å veta.  fast när ja mätte midjan kunde ja se en liten ändring faktiskt.. men ja vill ju inte hoppas på för mycke heller.. har ju ändå bara gått 4 dagar. Tycker ja vart duktig när de gäller godis å sånt me. å nu den här veckan som kommer så ska ja väl lyckas ännu bättre me allt.. nu när inte c är här :)  de blir gärna lite onyttigt då på kvällarna när man ska kolla på film :)

ne nu ska ja ta fram fisken som ja ska käka imorn å så ska ja väl lägga mig sen.. tänkte plocka lite innan ja gör de.. men ja får gå upp tidigare imorn stället för nu e ja trött.

Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Annika.A

Rätt gissat om bebisen, vi synes på lördag!

2009-11-06 @ 00:14:27
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Milla

Du behöver väl absolut inte gå ner mer i vikt gumman! Du är ju jättesnygg som du är nu. :)Puss.

2009-11-06 @ 07:05:59
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0